Followers

24 December 2013

YANG SATU

Tuhan…
Jangan tinggalkan aku Tuhan
Kalau Engkau tinggalkan aku Tuhan
Apalah erti hidup ini
Jika Engkau biarkan aku Tuhan
Segala yang ada tidak ada erti
Apalah erti hidup tanpaMu Tuhan
Aku memerlukanMu
Jika Engkau pimpin aku
Segala yang ada mempunyai makna
Setiap milikanku mempunyai erti
Kalau tidak memiliki apa-apa pun
masih mempunyai
Begitulah besarnya erti hidup ini
BersamaMu bahagialah hati
Cerialah muka walaupun papa
Kalau hidup ini tidak bersamaMu
Hilanglah bahagia ceria tiada
Walaupun berkuasa dan kaya
Betapalah kalau miskin dan papa
Bertambah malang bahkan celaka
Engkau adalah keperluan di dalam kehidupan
Engkau adalah cahaya menyuluh harapan
Engkau adalah diperlukan di dalam sebarang hal dan keadaan
Engkau adalah segala-galanya
Jangan tinggalkan aku Tuhan
Jangan biarkan aku Tuhan
Itulah harapanku padaMu
Dengan rahmatMu
Tuhan harap tunaikan
Tuhan harap….
Harap….
Tunaikan…

......Sumber: NAYSID KUMPULAN DIWANI......




...................................................................................................
Tuhan andai ENGKAU mengtakdirkan agar aku melupakan tentang semua yang ada didunia ini, aku ingin. Namun satu pintaku, Jangan lupakan aku kepada-MU. Tuhan ku ingin selalu mengingati-MU....hanya itu...






No comments:

Post a Comment